för att kunna vinna loppet, måste man delta!

tjena, jag sitter här i min säng och är sur för att min dator är paj. Dom tål ju inte ett skit dom här datorerna. Och det gör mig sur.  Så jag kan bara vara inne på en sak i taget. Så om jag vill logga in på msn måste jag först kryssa ner det här. hha, nog om det 😉

Imorgon får vi se niornas revy, det blir kul. Det har jag längtat efter ett tag nu. Och sedan på onsdag så cyklar vi iväg till Magnus och har kul där, hela klassen.  där ska vi hitta på en massa saker, blandannat bada och kanske spela volleyboll. Det blir great! 

Och på torsdag är det skolavslutning och sedan sticker vi iväg till Liseberg! jag längtar så jag spricker! ❤ 🙂  Nu ska jag lägga mig och titta på ”true blood” och kanske ta något att äta. Ha det bäst!

 

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar