no promises

hallå, sitter här med Affes dator för att jag lämnade in min dator till lalle. Så jag får den imorgon igen, fixat och klar. Toppen!

jag har en kladdkaka i ugnen där nere som ska ut om några minuter.  jag började baka för att jag ville prova våran nya elvisp men sen när jag hade gjort ca halvägs med allt kom jag på att man inte behövde elvispen till kladdkaka. Det var lite surt faktiskt. Men då får jag väl helt enkelt ta och ”prova” den någon annan dag, haha. (jag vet att jag är ”lite” konstig)

Imorgon blir det att cykla iväg hem till Magnus fina hus och ha trevligt där! jag längtar. jag ska be pappa ta med cyklen till lammhult, så slipper jag ta den på bussen.

Men nu måste jag dra ner och kolla till kakan, ha en bra kväll! puss 🙂

Lämna en kommentar

Under Uncategorized

Lämna en kommentar